O firmie

Kancelaria Podatkowa "WM" Wioletta Skonieczna rozpoczęła swoją działalność 1 kwietnia 1993 roku i należy do jednej z najstarszych w Płocku. Jej właścicielem jest Wioletta Skonieczna, doradca podatkowy, wpisana na listę Krajowego Rejestru Podatkowego pod nr 05490.

Kancelaria Podatkowa spełnia wymogi w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zgodnie
z art. 44 ust.1 ustawy o doradztwie podatkowym (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r., Nr 73, poz. 443).

Kancelaria Podatkowa ściśle współpracuje z Kancelarią Prawną CONSIGLIERE Doradztwo Prawne J. Zarębski i Doradcy, co pozwala na szybkie konsultowanie wątpliwości klientów, zarówno w zakresie prawa podatkowego jak też szeroko rozumianego prawa polskiego i zagranicznego. Współpracujemy również z firmą Business Center Point, która zajmuje się usługami outsourcingowymi dla biznesu.

Kadra Kancelarii to ośmioosobowy zespół składający się z pracowników posiadających odpowiednie wykształcenie ekonomiczne oraz doświadczenie zawodowe. Charakter prowadzonej działalności wymaga od całej naszej kadry stałego podnoszenia kwalifikacji, uczestniczenia w specjalistycznych szkoleniach prowadzonych przez Krajową izbę Doradców Podatkowych,Stowarzyszenie Księgowych Polskich, ZUS i US oraz aktywnego śledzenia zmian w obowiązujących przepisach prawa poprzez stałą prenumeratę literatury fachowej.

Prowadzimy szeroki zakres usług dla klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych nie tylko z okolic Płocka. W dobie szybko rozwijających się usług telekomunikacyjnych, bariery terytorialne przestają dla nas istnieć.

Naszym zadaniem jest reprezentowanie naszych klientów wobec organów podatkowych, nie boimy się bronić interesów firm, które nam zaufały.

Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego wysyłamy wymagane deklaracje i zeznania oraz informujemy klientów o wysokości obliczonych zobowiązań, utrzymujemy stały kontakt z urzędem skarbowym i ZUS. Jedynym obowiązkiem klienta jest terminowe dostarczenie kancelarii dokumentów księgowych oraz uregulowanie należności. W pozostałym zakresie wszystkie czynności wykonuje nasza kancelaria.

Po przez ustawowe uprawnienia i udzielone mi pełnomocnictwo - między innymi prawo do podpisywania w imieniu podatnika deklaracji podatkowych i korespondencji urzędowej - zdejmuje z klienta obowiązek kontaktu z US i ZUS.

Dla potrzeb Klientów Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Wedle potrzeb Klientów możliwy jest kontakt z kancelarią również w sobotę.

Krajowa Izba Doradców Podatkowych

Strona główna | O firmie | Oferta | Cennik | Referencje | Kontakt